Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Syrdi" data-source="post: 932291" data-attributes="member: 117163"><p>Köpte mig en Nitro prime blast 59 i somras för ett bra pris, men undrar om den är något att ha? [MEDIA=youtube]mhXUwWIx-e8[/MEDIA]</p><p></p><p>om mig:</p><p></p><p>183cm lång</p><p>75kg</p><p>43 i sko stl</p><p>vill ha en park bräda men även som funkar i pisten då jag håller på att lära min tjej att åka <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p></p><p>hittade denna när jag satt å kikade igår :</p><p></p><p><a href="http://www.boardlife.se/product/1946/Bataleon-Evil-Twin-157" target="_blank">http://www.boardlife.se/product/1946/Bataleon-Evil-Twin-157</a></p><p></p><p>skulle gärna vilja ha tips på bra brädor i 3-4000kr klassen. </p><p>har ett par Union DLX bindningar ifall det är värt att veta <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>tacksam för all hjälp man kan få.</p><p></p><p>mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Syrdi, post: 932291, member: 117163"] Köpte mig en Nitro prime blast 59 i somras för ett bra pris, men undrar om den är något att ha? [MEDIA=youtube]mhXUwWIx-e8[/MEDIA] om mig: 183cm lång 75kg 43 i sko stl vill ha en park bräda men även som funkar i pisten då jag håller på att lära min tjej att åka :) hittade denna när jag satt å kikade igår : [URL]http://www.boardlife.se/product/1946/Bataleon-Evil-Twin-157[/URL] skulle gärna vilja ha tips på bra brädor i 3-4000kr klassen. har ett par Union DLX bindningar ifall det är värt att veta :) tacksam för all hjälp man kan få. mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Tillbaka
Topp