Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 932388" data-attributes="member: 80557"><p>Om du har åkt på brädan minst ett par timmar så du är van med den, och du ställer dig frågan om det är fel, då är det antagligen fel :D</p><p></p><p>Vad menar du med park, snormjukbräda för jibbing, eller lite styvare för hopp osv... Om du skall köra sistnämnda dvs hoppa och köra pist tycker jag Forum Destroyer med camber är ganska nice. En polare är asnöjd med sin lobster jibbaord för jibbing, men den kanske inte blir någon fest i pisten direkt. Samtidigt så kör väl tjejen långsamt till en börja så du kan ju jibba i åttor kring henne tills hon är mogen för parken <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 932388, member: 80557"] Om du har åkt på brädan minst ett par timmar så du är van med den, och du ställer dig frågan om det är fel, då är det antagligen fel :D Vad menar du med park, snormjukbräda för jibbing, eller lite styvare för hopp osv... Om du skall köra sistnämnda dvs hoppa och köra pist tycker jag Forum Destroyer med camber är ganska nice. En polare är asnöjd med sin lobster jibbaord för jibbing, men den kanske inte blir någon fest i pisten direkt. Samtidigt så kör väl tjejen långsamt till en börja så du kan ju jibba i åttor kring henne tills hon är mogen för parken :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Tillbaka
Topp