Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Syrdi" data-source="post: 932400" data-attributes="member: 117163"><p>haha tack för svaret delta <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>jag har åkte på nitro brädan i 4 timmar typ bara <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> men den kändes svår manövrerad och sjukt mjuk..</p><p>fick lixom kasta tailen åt sidan för att kunna svänga.. vet du vad det kan bero på? ifall du kollar specs på just den nitro brädan.. vill ju inte ha en galet mjuk bräda men mer år det mjuka hållet än det hårda tror ja iaf <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>tacksam för all hjälp man kan få <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Syrdi, post: 932400, member: 117163"] haha tack för svaret delta :) jag har åkte på nitro brädan i 4 timmar typ bara :) men den kändes svår manövrerad och sjukt mjuk.. fick lixom kasta tailen åt sidan för att kunna svänga.. vet du vad det kan bero på? ifall du kollar specs på just den nitro brädan.. vill ju inte ha en galet mjuk bräda men mer år det mjuka hållet än det hårda tror ja iaf :) tacksam för all hjälp man kan få :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Tillbaka
Topp