Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 932411" data-attributes="member: 80557"><p>Förutom att de var lite dyrare än din budget, så vore det nog bra om någon annan kom in med något förslag på mitt-i-flexet-kompromiss, iom att jag föreslog en mjuk och en lite styvare.</p><p></p><p>Capita Indoor Survival är nog billigare kanske</p><p><a href="http://www.capitasnowboarding.com/snowboards/indoor-survival-fk" target="_blank">http://www.capitasnowboarding.com/snowboards/indoor-survival-fk</a> </p><p>eller Outdoor Living med camber</p><p><a href="http://www.capitasnowboarding.com/snowboards/outdoor-living" target="_blank">http://www.capitasnowboarding.com/snowboards/outdoor-living</a></p><p></p><p>Forum Destroyer vanliga cambervarianten har jag själv 158 på för mina runt 75kg-+ tycker jag är bra (har iof inte testat 160). Den brädan är som sagt mest för hopp iom att den är ganska styv är det väl inte rail choice no. 1. Som linder här har skrivit i andra trådar han kör iof en Forum destroyer double dog men kortare 150w att jibba med.</p><p></p><p>Det där lät ju lite skumt, var det camber eller zero camber versionen du köpte?</p><p>Jag har aldrig kört zero camber, och har inte åkt så mycket mjuka brädor, men en mjuk bräda borde ju vara lättmanövrerad och verkar som du fått en variant som bjuder på en stel brädas svårmanövrering fast den är mjuk, låter ju lite skumt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 932411, member: 80557"] Förutom att de var lite dyrare än din budget, så vore det nog bra om någon annan kom in med något förslag på mitt-i-flexet-kompromiss, iom att jag föreslog en mjuk och en lite styvare. Capita Indoor Survival är nog billigare kanske [URL]http://www.capitasnowboarding.com/snowboards/indoor-survival-fk[/URL] eller Outdoor Living med camber [URL]http://www.capitasnowboarding.com/snowboards/outdoor-living[/URL] Forum Destroyer vanliga cambervarianten har jag själv 158 på för mina runt 75kg-+ tycker jag är bra (har iof inte testat 160). Den brädan är som sagt mest för hopp iom att den är ganska styv är det väl inte rail choice no. 1. Som linder här har skrivit i andra trådar han kör iof en Forum destroyer double dog men kortare 150w att jibba med. Det där lät ju lite skumt, var det camber eller zero camber versionen du köpte? Jag har aldrig kört zero camber, och har inte åkt så mycket mjuka brädor, men en mjuk bräda borde ju vara lättmanövrerad och verkar som du fått en variant som bjuder på en stel brädas svårmanövrering fast den är mjuk, låter ju lite skumt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Tillbaka
Topp