Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Syrdi" data-source="post: 932418" data-attributes="member: 117163"><p>okej <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> tack så mycket. det lär då vara en camber <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> den står på golvet nu och midjan är ju i luften <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> såg dock att de inte alls var en 158 som ja skrev utan en 155a.. jag tyckte då att ja behövde kasta med den väldigt mycket för att svänga</p><p></p><p>har kollar lite på tbt brädor, och dom värkar ju (rätta mig om ja har fel) vara mycket lättare att svänga med osv eftersom kanterna är tiltade uppåt.. har bara åkt camber brädor och förstår mig inte så jätte bra på hur dom där rocker brädorna funkar.. vad är den stora skillnaden? förutom formen när den står på backen såklart :P och känns det stor skillnad på en rocker och en camber?</p><p></p><p>mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Syrdi, post: 932418, member: 117163"] okej :) tack så mycket. det lär då vara en camber :) den står på golvet nu och midjan är ju i luften :) såg dock att de inte alls var en 158 som ja skrev utan en 155a.. jag tyckte då att ja behövde kasta med den väldigt mycket för att svänga har kollar lite på tbt brädor, och dom värkar ju (rätta mig om ja har fel) vara mycket lättare att svänga med osv eftersom kanterna är tiltade uppåt.. har bara åkt camber brädor och förstår mig inte så jätte bra på hur dom där rocker brädorna funkar.. vad är den stora skillnaden? förutom formen när den står på backen såklart :P och känns det stor skillnad på en rocker och en camber? mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Tillbaka
Topp