Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 932426" data-attributes="member: 80557"><p>Det där är ju rätt personligt hur man gillar: jag gillar inte rocker alls, däremot tycker jag TBT är ok, fast föredrar Camber.</p><p>Självklart har ju TBT sin stora fördel vid rail och boxar eftersom du har mindre risk för edge-catch, så om du vill köra det så är det ju smooth.</p><p>Däremot gillar jag inte pist med TBT (lika lite som med rocker) det känns konstigt, jag föredrar precisionen i en camber.</p><p>Eftersom du kört camber hittills så skulle jag köra vidare på det om jag vore du, om du inte vill testa med TBT för rail och box skull.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 932426, member: 80557"] Det där är ju rätt personligt hur man gillar: jag gillar inte rocker alls, däremot tycker jag TBT är ok, fast föredrar Camber. Självklart har ju TBT sin stora fördel vid rail och boxar eftersom du har mindre risk för edge-catch, så om du vill köra det så är det ju smooth. Däremot gillar jag inte pist med TBT (lika lite som med rocker) det känns konstigt, jag föredrar precisionen i en camber. Eftersom du kört camber hittills så skulle jag köra vidare på det om jag vore du, om du inte vill testa med TBT för rail och box skull. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Tillbaka
Topp