Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 932522" data-attributes="member: 58560"><p>Hur mycket har du åkt? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p></p><p>Nästan rätt :D har en youngblood så den är "1 flex" mjukare än destroyern <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Annars är det helt rätt att jag ska jibba med den! Köpte den för att prova lite i lokala backen nu när man inte säsongar i åre... Men det kommer ju aldrig någon snö <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 932522, member: 58560"] Hur mycket har du åkt? :) Nästan rätt :D har en youngblood så den är "1 flex" mjukare än destroyern ;) Annars är det helt rätt att jag ska jibba med den! Köpte den för att prova lite i lokala backen nu när man inte säsongar i åre... Men det kommer ju aldrig någon snö :( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel bräda?
Tillbaka
Topp