Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel inställning på bindningarna?/ny bräda?Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zindu80" data-source="post: 1057655" data-attributes="member: 153121"><p>Oj! Ha ha, riktigt så duktig är jag inte för att exakt kunna beskriva detta. I början fick jag hjälp av en kille jag hängde med för många år sedan som hjälpte mig och sen har inställningen liksom varit densamma. Men brädan betedde sig såhär mycket värre även när den var helt ny. Jag tycker liksom det ser ut som om hålen att fästa bindningarna i inte sitter mitt på brädan utan rätt långt bak. Så den har lång nos, men inte mycket till svans bakom bakfoten.</p><p>Vi flyttade iaf fram bindningarna så mycket det gick på brädan för att få dem att sitta så mycket i mitten som bara gick, för att minska "surfingbrädaeffekten"... Då blev det mycket bättre, men har nog egentligen aldrig varit super. Fast jag kanske inte störde mig lika mycket på det förr när jag var en sämre åkare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zindu80, post: 1057655, member: 153121"] Oj! Ha ha, riktigt så duktig är jag inte för att exakt kunna beskriva detta. I början fick jag hjälp av en kille jag hängde med för många år sedan som hjälpte mig och sen har inställningen liksom varit densamma. Men brädan betedde sig såhär mycket värre även när den var helt ny. Jag tycker liksom det ser ut som om hålen att fästa bindningarna i inte sitter mitt på brädan utan rätt långt bak. Så den har lång nos, men inte mycket till svans bakom bakfoten. Vi flyttade iaf fram bindningarna så mycket det gick på brädan för att få dem att sitta så mycket i mitten som bara gick, för att minska "surfingbrädaeffekten"... Då blev det mycket bättre, men har nog egentligen aldrig varit super. Fast jag kanske inte störde mig lika mycket på det förr när jag var en sämre åkare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag fel inställning på bindningarna?/ny bräda?Hjälp!
Tillbaka
Topp