Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Har jag för mycket flex? (Pjäxor)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MUSN" data-source="post: 1145077" data-attributes="member: 73293"><p>Tack för svar, otroligt svårt detta och de lägger myror i mitt huvud. </p><p>För jag kan eventuellt byta pjäxorna ännu om de är oanvända.</p><p>Försäljaren sade dock tydligt att använda får jag ej byta längre.</p><p></p><p>Min nivå ligger alltså här på denna skala: </p><p><a href="http://www.insideoutskiing.com/level.html" target="_blank">http://www.insideoutskiing.com/level.html</a></p><p></p><p>Level 8 Early Advanced</p><p>"I can comfortably ski all the pisted runs on the mountain under control and can pick my line down any piste. I am linking turns in fresh snow just off-piste."</p><p></p><p>You can carve clean tracks on blue runs when the conditions are good with only a little skidding. You are keen to get better on icy pistes and in variable conditions. Your progress may be hampered by a lack of technique or fitness. You may be reliant on pushing your heels or picking up the inside ski to initiate your turns or have bad habits you struggle to break. You probably pick your way down moguls a few turns at a time and traverse really difficult areas. When you think you are carving you may not be actively piloting the skis. You may be thinking of taking an Level 1 Instructor course but are unsure if you are at the right standard just yet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSN, post: 1145077, member: 73293"] Tack för svar, otroligt svårt detta och de lägger myror i mitt huvud. För jag kan eventuellt byta pjäxorna ännu om de är oanvända. Försäljaren sade dock tydligt att använda får jag ej byta längre. Min nivå ligger alltså här på denna skala: [URL]http://www.insideoutskiing.com/level.html[/URL] Level 8 Early Advanced "I can comfortably ski all the pisted runs on the mountain under control and can pick my line down any piste. I am linking turns in fresh snow just off-piste." You can carve clean tracks on blue runs when the conditions are good with only a little skidding. You are keen to get better on icy pistes and in variable conditions. Your progress may be hampered by a lack of technique or fitness. You may be reliant on pushing your heels or picking up the inside ski to initiate your turns or have bad habits you struggle to break. You probably pick your way down moguls a few turns at a time and traverse really difficult areas. When you think you are carving you may not be actively piloting the skis. You may be thinking of taking an Level 1 Instructor course but are unsure if you are at the right standard just yet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Har jag för mycket flex? (Pjäxor)
Tillbaka
Topp