Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Har jag för mycket flex? (Pjäxor)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MUSN" data-source="post: 1145085" data-attributes="member: 73293"><p>Tack för din kommentar. </p><p></p><p>Angående lästbredd, så läste jag att den utgår från storlek 26.5, dvs samma storlek som jag har.</p><p></p><p>Nu har jag ju varken en bra backe nära mig eller möjlighet att provåka pjäxor. </p><p>Det betyder att mitt provåk går till att "åka i affären". </p><p>Vet inte hur man gör för att i praktiken pröva sig fram till rätt flex och rätt pjäxa? </p><p>Jag har ju en OK kassa, men har trots det inte lust att köpa på mig en drös pjäxor för det lilla jag endå skidar i året.</p><p></p><p>Jag vill ha en bra utrustning som passar mig och kunna åka utan dess mer värk i föttrena. </p><p>Jag valde att köpa utrustning av ekonomisk och tidsparande orsak, dessutom trött på felinställda bindningar och dåliga pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSN, post: 1145085, member: 73293"] Tack för din kommentar. Angående lästbredd, så läste jag att den utgår från storlek 26.5, dvs samma storlek som jag har. Nu har jag ju varken en bra backe nära mig eller möjlighet att provåka pjäxor. Det betyder att mitt provåk går till att "åka i affären". Vet inte hur man gör för att i praktiken pröva sig fram till rätt flex och rätt pjäxa? Jag har ju en OK kassa, men har trots det inte lust att köpa på mig en drös pjäxor för det lilla jag endå skidar i året. Jag vill ha en bra utrustning som passar mig och kunna åka utan dess mer värk i föttrena. Jag valde att köpa utrustning av ekonomisk och tidsparande orsak, dessutom trött på felinställda bindningar och dåliga pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Har jag för mycket flex? (Pjäxor)
Tillbaka
Topp