Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
har jag köpt för korta skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricG" data-source="post: 98722" data-attributes="member: 35168"><p>har precis införskaffat ett par völkl karma i längd 185. är 183cm/81kg. tanken med skidan e att jag ska ha den som allroundskida under min säsong i alperna. dvs åka puder så ofta det går och annars dra lite hopp i parken och köra lite pist. men förhoppningsvis mest puderåkning. jag har åkt skidor i två säsonger och ser mig som en hyffsad duktig åkare och åker hellre fort och aggresivt i stora svängar än små. men är skidorna för korta? och kunde jag kanske köpt bredare skis? va säger ni gott folk? har inte testat skidorna innan. någon som har gjort det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricG, post: 98722, member: 35168"] har precis införskaffat ett par völkl karma i längd 185. är 183cm/81kg. tanken med skidan e att jag ska ha den som allroundskida under min säsong i alperna. dvs åka puder så ofta det går och annars dra lite hopp i parken och köra lite pist. men förhoppningsvis mest puderåkning. jag har åkt skidor i två säsonger och ser mig som en hyffsad duktig åkare och åker hellre fort och aggresivt i stora svängar än små. men är skidorna för korta? och kunde jag kanske köpt bredare skis? va säger ni gott folk? har inte testat skidorna innan. någon som har gjort det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
har jag köpt för korta skidor?
Tillbaka
Topp