Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
har jag köpt för korta skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 98725" data-attributes="member: 12152"><p>Det kommer att funka prima tror jag. 185 och 87 brett är på intet sätt några små skidor ändå, men visst låter det i kortaste laget. Du kanske blir sugen på att komplettera med ett par riktigt breda och lite längre puderskidor för de allra bästa dagarna. Om inte annat så säger erfarenheten att det är en bra idé att ha med sig ett par billiga (eller dyra om man har råd såklart...) backupskidor att ta till om man skulle ha otur och köra sönder skidorna och/eller om man lämnar in huvudskidorna på slip/reparation. Det körs ju på en del sten under en alpsäsong och förr eller senare går något sönder. När man väl står där med kexade skidor och måste ha tag i nåt nytt kan det bli dyrt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 98725, member: 12152"] Det kommer att funka prima tror jag. 185 och 87 brett är på intet sätt några små skidor ändå, men visst låter det i kortaste laget. Du kanske blir sugen på att komplettera med ett par riktigt breda och lite längre puderskidor för de allra bästa dagarna. Om inte annat så säger erfarenheten att det är en bra idé att ha med sig ett par billiga (eller dyra om man har råd såklart...) backupskidor att ta till om man skulle ha otur och köra sönder skidorna och/eller om man lämnar in huvudskidorna på slip/reparation. Det körs ju på en del sten under en alpsäsong och förr eller senare går något sönder. När man väl står där med kexade skidor och måste ha tag i nåt nytt kan det bli dyrt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
har jag köpt för korta skidor?
Tillbaka
Topp