Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Här kan ni köpa Kask på internet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jsagstrom" data-source="post: 84153" data-attributes="member: 10252"><p>lordsutch:</p><p>dom har knappast något val överhuvudtaget, barnarbetare går inte till fabrikerna frivilligt och säger "tjena fan, jag är villig att arbeta här för en krona i kvartalet, 18 timmar per dygn, sju dagar i veckan i en lokal utan fönster.."</p><p></p><p>tillverkas kask-mössorna av barn?</p><p>tycker att de tappade all sin cred när dom började sälja dom på stadium (det var ju evigheter sen?!), det är ju inte direkt som att dom har någon som helst sorts radikal frihetsstämpel ala "made-for-people-who-ride-and-stay-dope" kvar.. särskilt inte eftersom det känns som att dom lanserade dom med just den imagen. och visst, jag kan väl förstå att 10 000 brats inte hittar till alpingaraget eller rockaway och att marknaden kanske inte är så stor bland skidåkare men det är ju just det som är charmen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jsagstrom, post: 84153, member: 10252"] lordsutch: dom har knappast något val överhuvudtaget, barnarbetare går inte till fabrikerna frivilligt och säger "tjena fan, jag är villig att arbeta här för en krona i kvartalet, 18 timmar per dygn, sju dagar i veckan i en lokal utan fönster.." tillverkas kask-mössorna av barn? tycker att de tappade all sin cred när dom började sälja dom på stadium (det var ju evigheter sen?!), det är ju inte direkt som att dom har någon som helst sorts radikal frihetsstämpel ala "made-for-people-who-ride-and-stay-dope" kvar.. särskilt inte eftersom det känns som att dom lanserade dom med just den imagen. och visst, jag kan väl förstå att 10 000 brats inte hittar till alpingaraget eller rockaway och att marknaden kanske inte är så stor bland skidåkare men det är ju just det som är charmen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Här kan ni köpa Kask på internet
Tillbaka
Topp