Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har Knas!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 62284" data-attributes="member: 13863"><p>Detta är ju helt i klass med "Dippankortet" Lördag förmiddag i Lech utan någonstans att bo... och ni lägger in en begäran om hjälp på Freeride! Jag ska göra vad jag kan!</p><p></p><p>Uppenbart är ni inte twintppade med grenen vid knäna för då hade det ju bara varit att spana in ett par snygga brudar (gärna fotomodeller) och checka in. För brantåkare är det ju lite värre...</p><p></p><p>Jag har aldrig varit i Lech men vad jag förstår är orten lätt exklusiv, sannolikt finns en och annan elegant dam som behöver lite extra värme när päålsen åker av. Kan det vara något att jobba på?</p><p></p><p>Annars är väl den klassiska varianten jinovådka (70/70) tills behovet av tak över huvudet inte längre är så stort.</p><p></p><p>Ytterligare en variant som med fördel kombineras med ovan är den numera klassiska varianten som tillämpades av dagens medelålders brantåkare i Österrike på 70 och 80-talet. Sjung och skråla och antasta allt och alla som kommer i er väg. Snabbare än ni anar kommer ni att finna att ni har tak över huvudet... (och låst dörr).</p><p></p><p>Ni behöver inte tacka! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 62284, member: 13863"] Detta är ju helt i klass med "Dippankortet" Lördag förmiddag i Lech utan någonstans att bo... och ni lägger in en begäran om hjälp på Freeride! Jag ska göra vad jag kan! Uppenbart är ni inte twintppade med grenen vid knäna för då hade det ju bara varit att spana in ett par snygga brudar (gärna fotomodeller) och checka in. För brantåkare är det ju lite värre... Jag har aldrig varit i Lech men vad jag förstår är orten lätt exklusiv, sannolikt finns en och annan elegant dam som behöver lite extra värme när päålsen åker av. Kan det vara något att jobba på? Annars är väl den klassiska varianten jinovådka (70/70) tills behovet av tak över huvudet inte längre är så stort. Ytterligare en variant som med fördel kombineras med ovan är den numera klassiska varianten som tillämpades av dagens medelålders brantåkare i Österrike på 70 och 80-talet. Sjung och skråla och antasta allt och alla som kommer i er väg. Snabbare än ni anar kommer ni att finna att ni har tak över huvudet... (och låst dörr). Ni behöver inte tacka! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har Knas!!!
Tillbaka
Topp