Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har ledigt boende i Trysil, søker roomie!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tildap" data-source="post: 966134" data-attributes="member: 126129"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag ær en tjej på 23 år som har en lægenhet uppe i Trysil, mitt i vælkomstsentret på 70m2.</p><p>Jobbar på Radisson Blu. </p><p></p><p>Søker en roomie mellan september og mitten av december. Har bra kontakter dær uppe, så</p><p>kommer finna boende efter det också om någon fortf. ær sugen och ska bo længre!</p><p></p><p>Hyran blir på 1300 inkl. tvættmaskin, internet, strøm, el, diskmaskin.</p><p>Har bilder också och så, så om ni ær intresserade, hør av er!</p><p></p><p>Kille som tjej, rolig som konstig.</p><p>Hoppas vi hørs! Ni når mig på;</p><p>+4797434402 eller +46763482922</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tildap, post: 966134, member: 126129"] Hej! Jag ær en tjej på 23 år som har en lægenhet uppe i Trysil, mitt i vælkomstsentret på 70m2. Jobbar på Radisson Blu. Søker en roomie mellan september og mitten av december. Har bra kontakter dær uppe, så kommer finna boende efter det också om någon fortf. ær sugen och ska bo længre! Hyran blir på 1300 inkl. tvættmaskin, internet, strøm, el, diskmaskin. Har bilder också och så, så om ni ær intresserade, hør av er! Kille som tjej, rolig som konstig. Hoppas vi hørs! Ni når mig på; +4797434402 eller +46763482922 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har ledigt boende i Trysil, søker roomie!
Tillbaka
Topp