Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har någon erfarenhet av att åka Abacus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SolarCircle" data-source="post: 596376" data-attributes="member: 90423"><p>Jag har tänkt mig att köpa en puderbräda i år och har snöat in lite på Arbor´s Abacus. Jag är mkt nöjd med min westmark som jag köpte för parken förra året. Mitt stora problem egentligen är att välja längd på brädan, den finns i 164 och 159. Jag är rädd att få för stor svängradie om jag väljer den långa, samtidigt som jag är lite orolig över att den korta ska bli fladdrig när man kommer upp lite i hastighet. Själv är jag 185 lång och väger ca 68kg. Har du erfarenhet att att surfa runt på en abacus?</p><p></p><p>PS. Jag har mailat Arbor men inte fått något svar (har dröjt 3v, så jag räknar inte med något svar)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SolarCircle, post: 596376, member: 90423"] Jag har tänkt mig att köpa en puderbräda i år och har snöat in lite på Arbor´s Abacus. Jag är mkt nöjd med min westmark som jag köpte för parken förra året. Mitt stora problem egentligen är att välja längd på brädan, den finns i 164 och 159. Jag är rädd att få för stor svängradie om jag väljer den långa, samtidigt som jag är lite orolig över att den korta ska bli fladdrig när man kommer upp lite i hastighet. Själv är jag 185 lång och väger ca 68kg. Har du erfarenhet att att surfa runt på en abacus? PS. Jag har mailat Arbor men inte fått något svar (har dröjt 3v, så jag räknar inte med något svar) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har någon erfarenhet av att åka Abacus?
Tillbaka
Topp