Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har någon haft problem men kvalitén på Vølkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lukas_Elinder" data-source="post: 599695" data-attributes="member: 35117"><p>Jag kan i alla fall meddela att føljande modeller av Vølkl skidor håller en usel kvalité. Gotama, Katana och Kuro. De senaste 3 åren har jag kørt sønder 4 par Gotama, 1 par Katana och 1 par Kuro. Skidor håller i høgst 15 skid dagar innan bindningen slits ut (Gotama och Katana) eller 4 dar innan stålkanten på Kuro faller av. Ska det va så? Vidare kan jag nämna att servisen hos Vølkl Norge är sämre än skidorna. Tendenzer (importør av Vølkl) skyller bara ifrån sig. Detta är nått ni borde tänka på innan ni køper Vølkl i Norge. Jag kan inte råda någon att køpa Vølkl, men om ni ändå tänkt køpa ett par, vänd er då till Sport Conrad før där kan ni reklamera utan problem. Sport Conrad tar vara på sina kunder till skillnad från Tendenzer och Anton Sport. De skyller bara ifrån sig och tar inget ansvar, även om man har rätt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lukas_Elinder, post: 599695, member: 35117"] Jag kan i alla fall meddela att føljande modeller av Vølkl skidor håller en usel kvalité. Gotama, Katana och Kuro. De senaste 3 åren har jag kørt sønder 4 par Gotama, 1 par Katana och 1 par Kuro. Skidor håller i høgst 15 skid dagar innan bindningen slits ut (Gotama och Katana) eller 4 dar innan stålkanten på Kuro faller av. Ska det va så? Vidare kan jag nämna att servisen hos Vølkl Norge är sämre än skidorna. Tendenzer (importør av Vølkl) skyller bara ifrån sig. Detta är nått ni borde tänka på innan ni køper Vølkl i Norge. Jag kan inte råda någon att køpa Vølkl, men om ni ändå tänkt køpa ett par, vänd er då till Sport Conrad før där kan ni reklamera utan problem. Sport Conrad tar vara på sina kunder till skillnad från Tendenzer och Anton Sport. De skyller bara ifrån sig och tar inget ansvar, även om man har rätt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har någon haft problem men kvalitén på Vølkl
Tillbaka
Topp