Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har någon haft problem men kvalitén på Vølkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 599815" data-attributes="member: 68190"><p>Tydligen så har Völkl kvalitetsproblem sedan de flyttade tillverkningen från Europa till Kina. Åtminstone så var det vad Backcountrys verkstadschef sa förra vintern efter att mina Kuro mystiskt kollapsade, bilder finns i min gamla blogg här på sidan för den som är intresserad.</p><p></p><p>Tråkig utveckling när tillverkningen av de stora märkena flyttas till Kina, kvaliteten blir sämre och priserna oförändrade. Dock så är det samtidigt positivt då det ger incitament att prova de lite mindre tillverkarnas plank.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 599815, member: 68190"] Tydligen så har Völkl kvalitetsproblem sedan de flyttade tillverkningen från Europa till Kina. Åtminstone så var det vad Backcountrys verkstadschef sa förra vintern efter att mina Kuro mystiskt kollapsade, bilder finns i min gamla blogg här på sidan för den som är intresserad. Tråkig utveckling när tillverkningen av de stora märkena flyttas till Kina, kvaliteten blir sämre och priserna oförändrade. Dock så är det samtidigt positivt då det ger incitament att prova de lite mindre tillverkarnas plank. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har någon haft problem men kvalitén på Vølkl
Tillbaka
Topp