Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Har någon koll på K2?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jossan" data-source="post: 53183" data-attributes="member: 2472"><p>Hej alla glada! Nu börjar vintern närma sig. Härligt att läsa om fler som myser när kvicksilvret börjar sjunka i termometrarna och ler lyriskt när folk omkring börjar gnälla över kylan, vindruteskrap och frost. Sommaren, helt överskattat! Inget att längta till. </p><p>Till saken.</p><p>Som sig bör när vintern närmar sig med en förhoppningsvis snörik säsong börjas det ju så smått kikas på vad för skidor som gäller. Dags att inhandla ett par nya pärlor till säsongen. </p><p>Har kikat på K2:s sortiment och då fd. Ak launcher, som i år tydligen heter Axis Ak. Klämde på launchern förra året verkade fin. Någon som vet vad som har hänt? Vad har dom ändrat på? Kollar även på Work Stinx, då man är trogen den lösa hälens konst. Någon som åkt på denna? Kanske t.om båda eller alla tre?</p><p>Skidan kommer så gott som uteslutande färdas i (förhoppningsvis) lös, djup snö. Jag är ganska kort och lätt, hade nog tänkt mig de kortaste varianterna. Möjligtvis 174:an. </p><p>Varje liten åsikt eller tanke är värdefull!</p><p>Skön vinter på er alla!</p><p>/Jossan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jossan, post: 53183, member: 2472"] Hej alla glada! Nu börjar vintern närma sig. Härligt att läsa om fler som myser när kvicksilvret börjar sjunka i termometrarna och ler lyriskt när folk omkring börjar gnälla över kylan, vindruteskrap och frost. Sommaren, helt överskattat! Inget att längta till. Till saken. Som sig bör när vintern närmar sig med en förhoppningsvis snörik säsong börjas det ju så smått kikas på vad för skidor som gäller. Dags att inhandla ett par nya pärlor till säsongen. Har kikat på K2:s sortiment och då fd. Ak launcher, som i år tydligen heter Axis Ak. Klämde på launchern förra året verkade fin. Någon som vet vad som har hänt? Vad har dom ändrat på? Kollar även på Work Stinx, då man är trogen den lösa hälens konst. Någon som åkt på denna? Kanske t.om båda eller alla tre? Skidan kommer så gott som uteslutande färdas i (förhoppningsvis) lös, djup snö. Jag är ganska kort och lätt, hade nog tänkt mig de kortaste varianterna. Möjligtvis 174:an. Varje liten åsikt eller tanke är värdefull! Skön vinter på er alla! /Jossan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Har någon koll på K2?
Tillbaka
Topp