Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har någon lite extra plats för mig i verbier?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Milla82" data-source="post: 247624" data-attributes="member: 68201"><p>Hej!</p><p>Jag är en glad och skidtokig tjej, 24 år som söker boende..</p><p>Jag kommer till verbier 24 januari och ska stanna till ca: 5 mars! Jag ska jobba som skidlärare på "La fantastique" och undrar om någon möjligen vill ha en extra rummis för denna tid och spara in lite på hyran? Det är lite sådär panik nu och jag behöver verkligen nåt så fort som möjligt så jag vet att jag har boende.. Är villig att lägga ut lite extra för hyran <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Ring +46703-179787 eller maila på: millaberglund@hotmail.com</p><p></p><p> Tack på förhand!/ camilla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Milla82, post: 247624, member: 68201"] Hej! Jag är en glad och skidtokig tjej, 24 år som söker boende.. Jag kommer till verbier 24 januari och ska stanna till ca: 5 mars! Jag ska jobba som skidlärare på "La fantastique" och undrar om någon möjligen vill ha en extra rummis för denna tid och spara in lite på hyran? Det är lite sådär panik nu och jag behöver verkligen nåt så fort som möjligt så jag vet att jag har boende.. Är villig att lägga ut lite extra för hyran ;) Ring +46703-179787 eller maila på: millaberglund@hotmail.com Tack på förhand!/ camilla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har någon lite extra plats för mig i verbier?
Tillbaka
Topp