Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har någon varit i Livigno
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Victors" data-source="post: 371255" data-attributes="member: 50817"><p>jag har varit i Livigno.</p><p></p><p>var där vecka 16 detta året och jag är helnöjd.</p><p></p><p>+ backarna e väldigt breda och välpreparerade på mornarna.</p><p>+ vi hade sol varenda dag då vi var där.</p><p>+ relativt mycket folk på stan vid eftermiddagstid men det kändes som att många bara var där för att chilla och handla i affärerna?</p><p>+ en rätt bra park med varierande hopp och rails-</p><p>+ många restauranger med grymt god mat.</p><p>+ boende har jag inte så stor koll på men allting är billigt där så det är nog inget problem...</p><p></p><p>- off-pist är förbjuden, men dom brukar inte vara så stränga med just det.</p><p>- många nybörjarvänliga pister</p><p>- byn är avlång så det är en bra bit att gå om man bor vid utkanten.</p><p>- det går ingen lift mellan de två bergen som man kan åka på</p><p></p><p>när jag åkte dit första gången så var jag inte särskillt taggad eftersom många utav backarna är barnvänliga, men efter några dagar så började man fatta att det kan vara jävligt skönt att ta en 2 timmars lunch och bara köra lugn skidåkning ett par dagar.</p><p></p><p>EDIT: många som säger olika om off-pisten, men jag såg inte en enda "vakt" i pisterna som kollade efter åkare utanför pisten?</p><p></p><p></p><p>något mera du undrar över? bara skriv i GB!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Victors, post: 371255, member: 50817"] jag har varit i Livigno. var där vecka 16 detta året och jag är helnöjd. + backarna e väldigt breda och välpreparerade på mornarna. + vi hade sol varenda dag då vi var där. + relativt mycket folk på stan vid eftermiddagstid men det kändes som att många bara var där för att chilla och handla i affärerna? + en rätt bra park med varierande hopp och rails- + många restauranger med grymt god mat. + boende har jag inte så stor koll på men allting är billigt där så det är nog inget problem... - off-pist är förbjuden, men dom brukar inte vara så stränga med just det. - många nybörjarvänliga pister - byn är avlång så det är en bra bit att gå om man bor vid utkanten. - det går ingen lift mellan de två bergen som man kan åka på när jag åkte dit första gången så var jag inte särskillt taggad eftersom många utav backarna är barnvänliga, men efter några dagar så började man fatta att det kan vara jävligt skönt att ta en 2 timmars lunch och bara köra lugn skidåkning ett par dagar. EDIT: många som säger olika om off-pisten, men jag såg inte en enda "vakt" i pisterna som kollade efter åkare utanför pisten? något mera du undrar över? bara skriv i GB! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har någon varit i Livigno
Tillbaka
Topp