Har ni bokat?

koitrand

Medlem
Har ni bokat?
Tja

När bokar ni era resor? Själv har jag precis bokat två veckor a la Stanton i Mars!! grymt bra pris 11800 inkl liftkort. Bor gör vi mitt i backen! Kan inte bli bättre.. snart är det mars! :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp