Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har Ni mött dansken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BernhardGraber" data-source="post: 270605" data-attributes="member: 62623"><p>blir lagom upprörd av att läsa detta !!!</p><p>Om jag tolkar det rätt hade du ingen koll på "dansken" efter du stannat !!! slutar du kolla när du åker ???? --- ----- TUNNELSEENDE !!!!!!!!!! ---- ----- ----</p><p>verkar som du använt all koncentration på dina "goa svängar". Om dansken rört sig tvärs över backen kan han knappast ha kört fort och bara dyka upp plötsligt hursomhellst !!!!??!!! </p><p>Tycker det är ruskigt dåligt att inte respektera att andra använder backen även om de inte kör som småungar, älskar att köra lite fortare själv jag med, därför är bästa skidåkningen före jul om man håller sig till pisterna då det i stort är folktomt (iaf där jag åkt) och oftast kan köra full fart utan att tappa översikten över pisten. sen kan det alltid hända olyckor iofs. mig med =)</p><p></p><p>håll ögonen öppna så klarar du dig nog fint.. och du !! - det var ditt fel - du borde bett om ursäkt hos dansken !!!</p><p></p><p>ps: kan bara inte låta bli: folk som söker en ursäkt för sina egna mistag hos andra e LÅGT !!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BernhardGraber, post: 270605, member: 62623"] blir lagom upprörd av att läsa detta !!! Om jag tolkar det rätt hade du ingen koll på "dansken" efter du stannat !!! slutar du kolla när du åker ???? --- ----- TUNNELSEENDE !!!!!!!!!! ---- ----- ---- verkar som du använt all koncentration på dina "goa svängar". Om dansken rört sig tvärs över backen kan han knappast ha kört fort och bara dyka upp plötsligt hursomhellst !!!!??!!! Tycker det är ruskigt dåligt att inte respektera att andra använder backen även om de inte kör som småungar, älskar att köra lite fortare själv jag med, därför är bästa skidåkningen före jul om man håller sig till pisterna då det i stort är folktomt (iaf där jag åkt) och oftast kan köra full fart utan att tappa översikten över pisten. sen kan det alltid hända olyckor iofs. mig med =) håll ögonen öppna så klarar du dig nog fint.. och du !! - det var ditt fel - du borde bett om ursäkt hos dansken !!! ps: kan bara inte låta bli: folk som söker en ursäkt för sina egna mistag hos andra e LÅGT !! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har Ni mött dansken?
Tillbaka
Topp