Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Har Peak Performance tappat sin trovärdighet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hadock" data-source="post: 1029630" data-attributes="member: 128175"><p>Har en 20 liters ryggsäck ifrån Peak, huruvida den är prisvärd och ligger i framkant funktionsmässigt låter jag vara osagt. Kvalitén är däremot strålande. Har använt den i princip dagligen sen jag köpte den.</p><p></p><p>Lite <strong>små</strong> ytliga skador på tyget som ligger emot ryggen. Men alla sömmar håller ihop bra och ser inget tecken på slitage. Räknar med att kunna ha den i minst tre år till om jag inte tröttnar på den. </p><p></p><p>Funktionsmässigt så har den, kraftig dragkedja som går att öppna stänga med skidvantar, plats för camelback, en extra ficka som är lättillgänglig, band runt bröst och midja, tjockt och vattenavstötande material och det finns möjlighet att spänna fast skidorna på väskan. </p><p></p><p>Overall är jag riktigt nöjd. Enda nackdelen är priset, men smakar det så kostar det. </p><p></p><p>Gå till affären och känn på grejjerna, du märker ganska snabbt hur produkten känns, bra material, starka sömmar osv. Det är svårt att hålla en bra nivå som ett företag. Kvalitén kan variera ganska stort mellan olika modeller och produktkategorier.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hadock, post: 1029630, member: 128175"] Har en 20 liters ryggsäck ifrån Peak, huruvida den är prisvärd och ligger i framkant funktionsmässigt låter jag vara osagt. Kvalitén är däremot strålande. Har använt den i princip dagligen sen jag köpte den. Lite [b]små[/b] ytliga skador på tyget som ligger emot ryggen. Men alla sömmar håller ihop bra och ser inget tecken på slitage. Räknar med att kunna ha den i minst tre år till om jag inte tröttnar på den. Funktionsmässigt så har den, kraftig dragkedja som går att öppna stänga med skidvantar, plats för camelback, en extra ficka som är lättillgänglig, band runt bröst och midja, tjockt och vattenavstötande material och det finns möjlighet att spänna fast skidorna på väskan. Overall är jag riktigt nöjd. Enda nackdelen är priset, men smakar det så kostar det. Gå till affären och känn på grejjerna, du märker ganska snabbt hur produkten känns, bra material, starka sömmar osv. Det är svårt att hålla en bra nivå som ett företag. Kvalitén kan variera ganska stort mellan olika modeller och produktkategorier. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Har Peak Performance tappat sin trovärdighet?
Tillbaka
Topp