Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Har Salomon gjort bort sig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JS86" data-source="post: 130371" data-attributes="member: 34627"><p>Jag anser att dom har gjort bort sig, flera några år i rad faktiskt! Dom nya skidor är först och främst otroligt fula, men det är även så att Salomon ALDRIG kommer med någon ny teknik, förrutom på LAB skidorna som deras TEAM-Åkare använder. Så jag skulle absolut inte satsa på nya Salomon Flyer som den nya "1080" heter. Satsa hellre på ett par Völkl Karma eller K2 Publiv Enemy, eller ett par schysst Armada vilket inte är den vanligaste skidan, dock jävligt skön och man får mycket Cred för att man åker på den! Det är mina tips! PEACE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JS86, post: 130371, member: 34627"] Jag anser att dom har gjort bort sig, flera några år i rad faktiskt! Dom nya skidor är först och främst otroligt fula, men det är även så att Salomon ALDRIG kommer med någon ny teknik, förrutom på LAB skidorna som deras TEAM-Åkare använder. Så jag skulle absolut inte satsa på nya Salomon Flyer som den nya "1080" heter. Satsa hellre på ett par Völkl Karma eller K2 Publiv Enemy, eller ett par schysst Armada vilket inte är den vanligaste skidan, dock jävligt skön och man får mycket Cred för att man åker på den! Det är mina tips! PEACE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Har Salomon gjort bort sig?
Tillbaka
Topp