Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har tänkt att tjacka nya skidor men vet ej vilka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R0b123" data-source="post: 217905" data-attributes="member: 39676"><p>Hej.</p><p>Som rubriken lyder så har jag svårt att välja vilka skidor som passar mej mest.</p><p>Har kollat runt en del men inte hittat dröm-laggen än :p</p><p></p><p>Jag åker ungefär överallt men med betoning på offpist.</p><p>Fördelningen ser ut så här; (på en höft) 50,6% off-, 32,6% pist o 16,8% park. </p><p>Alltså är en bra allround skida är att föredra.</p><p></p><p>Mina skillz ligger väl på 3,98 av 5. Längden på skidan bör vara mellan 173-180cm.</p><p></p><p>Är sugen på typ Salomon Teneighty eller Dynastar Big Trouble, kanske lutar mer åt dynastar då denna har en lite bredare midja och därför bär lite bättre i puder.</p><p></p><p>Hör av er med synpunkter och förslag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R0b123, post: 217905, member: 39676"] Hej. Som rubriken lyder så har jag svårt att välja vilka skidor som passar mej mest. Har kollat runt en del men inte hittat dröm-laggen än :p Jag åker ungefär överallt men med betoning på offpist. Fördelningen ser ut så här; (på en höft) 50,6% off-, 32,6% pist o 16,8% park. Alltså är en bra allround skida är att föredra. Mina skillz ligger väl på 3,98 av 5. Längden på skidan bör vara mellan 173-180cm. Är sugen på typ Salomon Teneighty eller Dynastar Big Trouble, kanske lutar mer åt dynastar då denna har en lite bredare midja och därför bär lite bättre i puder. Hör av er med synpunkter och förslag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har tänkt att tjacka nya skidor men vet ej vilka
Tillbaka
Topp