Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alexanderhedman" data-source="post: 135950" data-attributes="member: 56184"><p>Schysst gjort ! Jag håller med om att det är att krångla till det, men hävdar alltså att det är just det som är tjusningen ! å folk som vill krångla till det kommer det ju alltid att finnas eller hur =) Har aldrig ens tänkt på om det är överrepresenterat ibland akademiker.........men hrrm.....visst är jag det jag också.....är hemmablind kanske !?</p><p></p><p>Vidare så tror och hoppas jag att telemarken får ett uppsving när "free heel free mind" vågen rullar över atlanten. Där borta har det ju faktiskt blivit lite cool med telisar och det tror jag att det kan bli igen här i Europa. Men som sagt, så coolt så att det blir stort det blir det nog aldrig =) För att sticka ut hakan en smula så säger jag att det hursomhelst aldrig kommer att bli meningslöst !</p><p></p><p>Jag tror att anledningen till att fler inte prövar är att det helst enkelt tar för lång tid att bli så pass bra att man kan njuta av telisar.</p><p></p><p>Själv skulle jag som sagt var inte vilja kalla mig fjällfascist eller skogmulle, utan är snarare bara livrädd för att vara en dussin-kille och då är ju valet av utrustning och teknik givet *skrattar*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alexanderhedman, post: 135950, member: 56184"] Schysst gjort ! Jag håller med om att det är att krångla till det, men hävdar alltså att det är just det som är tjusningen ! å folk som vill krångla till det kommer det ju alltid att finnas eller hur =) Har aldrig ens tänkt på om det är överrepresenterat ibland akademiker.........men hrrm.....visst är jag det jag också.....är hemmablind kanske !? Vidare så tror och hoppas jag att telemarken får ett uppsving när "free heel free mind" vågen rullar över atlanten. Där borta har det ju faktiskt blivit lite cool med telisar och det tror jag att det kan bli igen här i Europa. Men som sagt, så coolt så att det blir stort det blir det nog aldrig =) För att sticka ut hakan en smula så säger jag att det hursomhelst aldrig kommer att bli meningslöst ! Jag tror att anledningen till att fler inte prövar är att det helst enkelt tar för lång tid att bli så pass bra att man kan njuta av telisar. Själv skulle jag som sagt var inte vilja kalla mig fjällfascist eller skogmulle, utan är snarare bara livrädd för att vara en dussin-kille och då är ju valet av utrustning och teknik givet *skrattar* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Tillbaka
Topp