Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LEAF" data-source="post: 295853" data-attributes="member: 34551"><p>okey, jag kör med fast häl med tycker det är kul att variera mig och kör kanske 2-3dagar telemark per säsong, gäller även bräda.</p><p></p><p>men det här tekniksnacket du kör med funkar inte. Varför nämer du inte alla skidåkare som inte heller kan ta rena skär eller måste hasa sig ner för branta rännor när dom igentligen inte har där o göra. Ska man hårddra då och inte tillåta folk att utöva sina intreressen pga av bristande teknik? då skulle det bara finnas en elit utan återväxt inom varje sport, tur för dig då att du säkert tillhör den redan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LEAF, post: 295853, member: 34551"] okey, jag kör med fast häl med tycker det är kul att variera mig och kör kanske 2-3dagar telemark per säsong, gäller även bräda. men det här tekniksnacket du kör med funkar inte. Varför nämer du inte alla skidåkare som inte heller kan ta rena skär eller måste hasa sig ner för branta rännor när dom igentligen inte har där o göra. Ska man hårddra då och inte tillåta folk att utöva sina intreressen pga av bristande teknik? då skulle det bara finnas en elit utan återväxt inom varje sport, tur för dig då att du säkert tillhör den redan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Tillbaka
Topp