Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjork52" data-source="post: 504497" data-attributes="member: 90656"><p>Hoppar på den här gamla men nyligen (aningen förvirrande) upplivade tråden genom att rapportera att det var extremt mycket telisåkare i Funäsdalsfjällen i allmänhet och Ramundberget i synnerhet under det senaste nyåret. </p><p></p><p>Funäsdalsfjällen har väl alltid haft en tämligen hög andel telisåkare men jag har alldrig sett så hög andel tidigare.</p><p></p><p>De senaste åren har man bar sett ett fåtal men nu i år så praktiskt taget kryllade det av dem.</p><p></p><p>De absolut flesta man såg kändes inte direkt "mossiga" utan de körde med hjälm, stora byxor och breda skidor.</p><p></p><p>Det såg så jäkla skönt ut när de kom farande i lössnön så att jag själv har bestämt mig för att testa telemark (vilket är en anledning till att jag hamnade i den här tråden).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjork52, post: 504497, member: 90656"] Hoppar på den här gamla men nyligen (aningen förvirrande) upplivade tråden genom att rapportera att det var extremt mycket telisåkare i Funäsdalsfjällen i allmänhet och Ramundberget i synnerhet under det senaste nyåret. Funäsdalsfjällen har väl alltid haft en tämligen hög andel telisåkare men jag har alldrig sett så hög andel tidigare. De senaste åren har man bar sett ett fåtal men nu i år så praktiskt taget kryllade det av dem. De absolut flesta man såg kändes inte direkt "mossiga" utan de körde med hjälm, stora byxor och breda skidor. Det såg så jäkla skönt ut när de kom farande i lössnön så att jag själv har bestämt mig för att testa telemark (vilket är en anledning till att jag hamnade i den här tråden). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Tillbaka
Topp