Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nordvest" data-source="post: 621631"><p>Ja folkens, la oss snakke litt mer om telemark så den ikke dør ut, det ville være trist. Her jeg bor, kjører de fleste telemark. Ikke mormor. Hun kjøre alpint. Jeg elsker telemark når det er pudder, ellers er alpint kanskje gøyere..Jeg er enig i at telemark er tungvint, og at alt er greiere på alpint, Ja så er det jo lettere å spasere opp baksiden av Trollveggen enn å klatre den.? Dette handler om Feeling. Du får ikke samme off-piste feeling på alpint,,i alle fall er det bare telemark som har gitt MEG dette ekstra som gjør at man glemmer alt som er trist i livet. På Sunnmøre er telemark ikke døende. Selvsagt er det en toskete konkurransesport der svingene skal være korrekte osv,, og jeg tror aldri telemarkkjøring vil få store seertall på TV. Men vi dør ikke for det--vi finnes rundt omkring på fjella---har møtt enkelte svensker her oppe på topptur, det liker vi!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nordvest, post: 621631"] Ja folkens, la oss snakke litt mer om telemark så den ikke dør ut, det ville være trist. Her jeg bor, kjører de fleste telemark. Ikke mormor. Hun kjøre alpint. Jeg elsker telemark når det er pudder, ellers er alpint kanskje gøyere..Jeg er enig i at telemark er tungvint, og at alt er greiere på alpint, Ja så er det jo lettere å spasere opp baksiden av Trollveggen enn å klatre den.? Dette handler om Feeling. Du får ikke samme off-piste feeling på alpint,,i alle fall er det bare telemark som har gitt MEG dette ekstra som gjør at man glemmer alt som er trist i livet. På Sunnmøre er telemark ikke døende. Selvsagt er det en toskete konkurransesport der svingene skal være korrekte osv,, og jeg tror aldri telemarkkjøring vil få store seertall på TV. Men vi dør ikke for det--vi finnes rundt omkring på fjella---har møtt enkelte svensker her oppe på topptur, det liker vi!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Tillbaka
Topp