Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lmk30" data-source="post: 856938" data-attributes="member: 50635"><p>Ja, vad ska man säga? Har telemarken ngn framtid när man inte kan ha en debatt utan att nå sandlådenivå? Jag vet inte riktigt hur du resonerar men uppenbarligen stör det dig rejält att man har olika åsikter om utformingen av tävlingar. Varför vet jag inte, och med tanke på att de flesta telemarksåkare inte tävlar utan åker för att det är roligt (inklusive mig själv) är det ju inget att hetsa upp sig över eller? </p><p>Jag tycker det verkar bra om det skulle finnas en mer vanlig tävlingsgren i telemark som komplement till classic, det kan ju vara en inkörsport för fler att prova på. Du har uppenbarligen en annan åsikt och det är väl bra för smaken är som baken, men att låta det hela mynna ut i spekulationer om andras åkförmåga och kondition är ju ganska patetiskt för vad sjutton vet du om det?!? </p><p>Dessutom, vad för träning med löshälsbindning (förutom för de som tävlar) är specifikt som momenten i classic?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lmk30, post: 856938, member: 50635"] Ja, vad ska man säga? Har telemarken ngn framtid när man inte kan ha en debatt utan att nå sandlådenivå? Jag vet inte riktigt hur du resonerar men uppenbarligen stör det dig rejält att man har olika åsikter om utformingen av tävlingar. Varför vet jag inte, och med tanke på att de flesta telemarksåkare inte tävlar utan åker för att det är roligt (inklusive mig själv) är det ju inget att hetsa upp sig över eller? Jag tycker det verkar bra om det skulle finnas en mer vanlig tävlingsgren i telemark som komplement till classic, det kan ju vara en inkörsport för fler att prova på. Du har uppenbarligen en annan åsikt och det är väl bra för smaken är som baken, men att låta det hela mynna ut i spekulationer om andras åkförmåga och kondition är ju ganska patetiskt för vad sjutton vet du om det?!? Dessutom, vad för träning med löshälsbindning (förutom för de som tävlar) är specifikt som momenten i classic? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Tillbaka
Topp