Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr-telemark" data-source="post: 858705" data-attributes="member: 44806"><p>Vadå "Telemarken behöver sluta vara så seriös och sportig. Det är ett jävligt flummigt sätt att ta sig ner för ett berg på synd bara att många av utövarna är stela som pinnar...."</p><p>Bara för att man inte röker på och faktiskt använder kläder i samma storlek som kroppen betyder inte att man är en tråkmåns.</p><p></p><p>Jag begriper banne mig inte att den här tråden fortfarande attraherar så många negativa personligheter. </p><p>Om man nu inte gillar telisar, varför surfa in på telisforumet?</p><p>Om man inte gillar portåkning, var tacksam att andra gör det för det betyder mer puder till oss andra.</p><p></p><p>Telis är heeelt meningslöst, precis som alpint och snowboard för att inte tala om jibbing. Den enda anledningen att hålla på med någon av dessa är för att man vill ha lite kul. Så länge som tillräckligt många tycker det är kul med telisåkning så lever denna knäppa sport vidare. Nu ska jag (182cm lång) impregnera min jacka i storlek medium ;-)</p><p></p><p>Ha kul på snön hörni, oavsett om det är på skidor, bräda eller snowracer!</p><p>Ses vi därute finns det stor chans att jag är den där telisåkaren med det bredaste leendet...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr-telemark, post: 858705, member: 44806"] Vadå "Telemarken behöver sluta vara så seriös och sportig. Det är ett jävligt flummigt sätt att ta sig ner för ett berg på synd bara att många av utövarna är stela som pinnar...." Bara för att man inte röker på och faktiskt använder kläder i samma storlek som kroppen betyder inte att man är en tråkmåns. Jag begriper banne mig inte att den här tråden fortfarande attraherar så många negativa personligheter. Om man nu inte gillar telisar, varför surfa in på telisforumet? Om man inte gillar portåkning, var tacksam att andra gör det för det betyder mer puder till oss andra. Telis är heeelt meningslöst, precis som alpint och snowboard för att inte tala om jibbing. Den enda anledningen att hålla på med någon av dessa är för att man vill ha lite kul. Så länge som tillräckligt många tycker det är kul med telisåkning så lever denna knäppa sport vidare. Nu ska jag (182cm lång) impregnera min jacka i storlek medium ;-) Ha kul på snön hörni, oavsett om det är på skidor, bräda eller snowracer! Ses vi därute finns det stor chans att jag är den där telisåkaren med det bredaste leendet... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Har Telemarken någon framtid?
Tillbaka
Topp