Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hard boot tråden, till spiltboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mooden94" data-source="post: 1230981" data-attributes="member: 95291"><p>Tjoo</p><p>Är 96% säker på att jag byter till hardboots till vinter 21/22 och letar därför grejer. Ställt in mig på ett par sparks Dyno DH, mestadels pga priset.</p><p></p><p>Men vad gäller skor?</p><p>Är det värt priset med ett par Phantom slippers eller ska jag bara köra på ett par tlt's?</p><p>Som jag förstått det så är ett par Slippers egentligen bara ett par färdigmoddade Atomic backland vilka är mycket billigare (iaf Backland Nc).</p><p></p><p>Åker idag på en hovercraft i mina gamla Burton Ambush som håller på att ramla isär, vilka ska vara soft-medium i flex men är nog idag helt soft. Hela min åkstil i både puder och pist är därmed anpassad till det mjuka och surfiga, varav mina 4% i själen skriker att hardboots aldrig kommer gå vägen. Kan jag äta kakan, med alla hardboots fördelar, och ändå ha den kvar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mooden94, post: 1230981, member: 95291"] Tjoo Är 96% säker på att jag byter till hardboots till vinter 21/22 och letar därför grejer. Ställt in mig på ett par sparks Dyno DH, mestadels pga priset. Men vad gäller skor? Är det värt priset med ett par Phantom slippers eller ska jag bara köra på ett par tlt's? Som jag förstått det så är ett par Slippers egentligen bara ett par färdigmoddade Atomic backland vilka är mycket billigare (iaf Backland Nc). Åker idag på en hovercraft i mina gamla Burton Ambush som håller på att ramla isär, vilka ska vara soft-medium i flex men är nog idag helt soft. Hela min åkstil i både puder och pist är därmed anpassad till det mjuka och surfiga, varav mina 4% i själen skriker att hardboots aldrig kommer gå vägen. Kan jag äta kakan, med alla hardboots fördelar, och ändå ha den kvar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hard boot tråden, till spiltboard
Tillbaka
Topp