Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hard boot tråden, till spiltboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mooden94" data-source="post: 1246947" data-attributes="member: 95291"><p>Det blev ett par Atomic backland Sport, mestadels för dom var mjukare med mer abduktionellt flex, får hoppas att dom håller iom att det är lite budgetpjäxa.</p><p></p><p>Iaf är det nån här som ersatt niten till överskalet/ ankeln? Vad använde ni och vart får man tag påt? Bult+bricka+mutter lär sticka ut för mycket på insidan va?</p><p>Är väldigt nöjd som det är med flexet genom att inte spänna överspännet öht utan bara flexa mot inneskon och tungan, dock så känner jag hur hälen lyfter så min ide är att flytta lästspännet/ ta en snowboard strap över ankeln och fästa det där nitarna sitter idag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mooden94, post: 1246947, member: 95291"] Det blev ett par Atomic backland Sport, mestadels för dom var mjukare med mer abduktionellt flex, får hoppas att dom håller iom att det är lite budgetpjäxa. Iaf är det nån här som ersatt niten till överskalet/ ankeln? Vad använde ni och vart får man tag påt? Bult+bricka+mutter lär sticka ut för mycket på insidan va? Är väldigt nöjd som det är med flexet genom att inte spänna överspännet öht utan bara flexa mot inneskon och tungan, dock så känner jag hur hälen lyfter så min ide är att flytta lästspännet/ ta en snowboard strap över ankeln och fästa det där nitarna sitter idag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hard boot tråden, till spiltboard
Tillbaka
Topp