Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hård flex på en bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rundberg" data-source="post: 225939" data-attributes="member: 57696"><p>Jag vill ha den till att mest åka i pisten med, men jag brukar också bygga egna hopp och hoppa på, samtidigt som jag ibland åker ner tuill parken och vill lära mig hoppa bra på större hopp. Jag har nog mer åt det agressiva åkstilen, gillar att åka snabbt och sånt. Men jag vill inte att brädan skall va så hård att jag itne kan hoppa och sånt med den. Det är Never Summer Legacy som jag tänkte köpa. Och ja, jag ser mig själv som en duktig åkare i pisten, men vill utvecklas mer på att hoppa och sånt. Brädan jag nämde sägs vara hård flex i, men med bra pop i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rundberg, post: 225939, member: 57696"] Jag vill ha den till att mest åka i pisten med, men jag brukar också bygga egna hopp och hoppa på, samtidigt som jag ibland åker ner tuill parken och vill lära mig hoppa bra på större hopp. Jag har nog mer åt det agressiva åkstilen, gillar att åka snabbt och sånt. Men jag vill inte att brädan skall va så hård att jag itne kan hoppa och sånt med den. Det är Never Summer Legacy som jag tänkte köpa. Och ja, jag ser mig själv som en duktig åkare i pisten, men vill utvecklas mer på att hoppa och sånt. Brädan jag nämde sägs vara hård flex i, men med bra pop i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hård flex på en bräda?
Tillbaka
Topp