Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hård flex på en bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 226778" data-attributes="member: 53949"><p>Håller verkligen inte med om att en hård bräda skulle va bättre allaround än en mjuk. Är man en superseriös bergsbestigare som bara spenderar dagarna till att vandra upp till oåtkomlig offpist för att sen fara ner som ett pistolskott så behöver man klart en hård bräda.. men det krävs inte alls lika mycket på freestylesidan för att man ska vilja ha en mjuk när man är i parken.. räcker med att man bara hänger där några gånger för att märka att en hård bräda har sina begränsningar när de gäller hopp o rails..</p><p>Har åkt mycket freestyle och freeride men har aldrig känt att min relativt mjuka bräda har begränsat mig på något att områdena.</p><p>Hellre en mjuk bräda i offpisten än en hård i parken!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 226778, member: 53949"] Håller verkligen inte med om att en hård bräda skulle va bättre allaround än en mjuk. Är man en superseriös bergsbestigare som bara spenderar dagarna till att vandra upp till oåtkomlig offpist för att sen fara ner som ett pistolskott så behöver man klart en hård bräda.. men det krävs inte alls lika mycket på freestylesidan för att man ska vilja ha en mjuk när man är i parken.. räcker med att man bara hänger där några gånger för att märka att en hård bräda har sina begränsningar när de gäller hopp o rails.. Har åkt mycket freestyle och freeride men har aldrig känt att min relativt mjuka bräda har begränsat mig på något att områdena. Hellre en mjuk bräda i offpisten än en hård i parken! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hård flex på en bräda?
Tillbaka
Topp