Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hård men lekfull skida för sverige!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 965220" data-attributes="member: 46762"><p>Utan att ha åkt Zealoten så låter det som att CD3 är ett mycket bättre val isf. Maken till stabil skida i praktiskt taget all terräng har jag inte träffat på. Och den är riktigt smidig att få runt om man vill snabba på svängrytmen... Billigare är den väl också?</p><p></p><p>Katanan var ingen favorit hos mig, Shiron var isf. vettigare. Dock gillade jag verkligen SideSeth, trots 181-längden som Albin påpekade. Skulle verkligen kunna tänka mig den långa SideSeth-längden (188?). Själv kommer jag köpa Rocker2 115, skall ju bli en smalare och mer fartinriktad variant av årets långa 122-mm'are. Och 122'an är enligt mig en väldigt skön mix av stabilt och lekfullt, iaf. om man monterar så den får lite tail.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 965220, member: 46762"] Utan att ha åkt Zealoten så låter det som att CD3 är ett mycket bättre val isf. Maken till stabil skida i praktiskt taget all terräng har jag inte träffat på. Och den är riktigt smidig att få runt om man vill snabba på svängrytmen... Billigare är den väl också? Katanan var ingen favorit hos mig, Shiron var isf. vettigare. Dock gillade jag verkligen SideSeth, trots 181-längden som Albin påpekade. Skulle verkligen kunna tänka mig den långa SideSeth-längden (188?). Själv kommer jag köpa Rocker2 115, skall ju bli en smalare och mer fartinriktad variant av årets långa 122-mm'are. Och 122'an är enligt mig en väldigt skön mix av stabilt och lekfullt, iaf. om man monterar så den får lite tail. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hård men lekfull skida för sverige!?
Tillbaka
Topp