Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hård men lekfull skida för sverige!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 965226" data-attributes="member: 40931"><p>Sen vill jag tillägga att jag inte tycker det är nödvändigt att gå på det största och mest svårhanterliga som finns där ute. Smaken är ju som baken såklart, men många skidor idag är riktigt trygga trots de samtidigt även är lätthanterliga. Till överdriva skidor räknar jag tex ragnarök, katana 198 och så. Om du vill ha något "billigt" i kategorin skidor som går bra framlänges kanske du kan hitta ett par beg sidestash för en rimlig peng.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 965226, member: 40931"] Sen vill jag tillägga att jag inte tycker det är nödvändigt att gå på det största och mest svårhanterliga som finns där ute. Smaken är ju som baken såklart, men många skidor idag är riktigt trygga trots de samtidigt även är lätthanterliga. Till överdriva skidor räknar jag tex ragnarök, katana 198 och så. Om du vill ha något "billigt" i kategorin skidor som går bra framlänges kanske du kan hitta ett par beg sidestash för en rimlig peng. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hård men lekfull skida för sverige!?
Tillbaka
Topp