Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hård
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Benka" data-source="post: 9937" data-attributes="member: 13860"><p>Jag har efter lågt övervägande och många vakna nätter nu kommit fram till att jag inte kan lösa gåtan själv och vänder mig till denna bank utav kunskap som finns här ute i Sajjberrymden. </p><p></p><p>När blir en skida hård?*</p><p></p><p>Låt mig nu ta bort alla lustigkurrar och poängtera att jag menar styvheten och inte tuffheten.</p><p></p><p>När blir då även en pjäxa hård?*</p><p></p><p>Kommer det sig att detta varierar mellan olika kulturer eller är det så att om en pjäxa är hård eller inte bestäms av några få, och sedan får alla lära sig att så är det?*</p><p></p><p>Kan det vara så att den hådaste pjäxan/skidan är den bästa eller?*</p><p></p><p>* fakisnopparen göre sig icke besvär att svara på detta inlägg, då dennes kunskaper inte överstiger mina och därför är ointresanta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Benka, post: 9937, member: 13860"] Jag har efter lågt övervägande och många vakna nätter nu kommit fram till att jag inte kan lösa gåtan själv och vänder mig till denna bank utav kunskap som finns här ute i Sajjberrymden. När blir en skida hård?* Låt mig nu ta bort alla lustigkurrar och poängtera att jag menar styvheten och inte tuffheten. När blir då även en pjäxa hård?* Kommer det sig att detta varierar mellan olika kulturer eller är det så att om en pjäxa är hård eller inte bestäms av några få, och sedan får alla lära sig att så är det?* Kan det vara så att den hådaste pjäxan/skidan är den bästa eller?* * fakisnopparen göre sig icke besvär att svara på detta inlägg, då dennes kunskaper inte överstiger mina och därför är ointresanta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hård
Tillbaka
Topp