Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hård
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 9938" data-attributes="member: 13863"><p>Hej Danne!</p><p></p><p>Här skulle jag kunna skriva något mycket omfattande och intelligent </p><p>men eftersom antagligen Hit Me just nu i detta ögonblick gör detta och </p><p>otvivelaktigt kommer att överglänsa mig väljer jag istället att skriva </p><p>kort och genialt.</p><p></p><p>En skida uppfattas som mjuk om den lätt böjer sig. Vad som kan </p><p>betraktas som lätt skiljer sig markant i uppfattning mellan en späd 50 </p><p>kilos grabb och en muskulös 90 kilos man. </p><p></p><p>Vad som hos vår man uppfattas som mjukt kan således av ovan </p><p>nämnda ynglig uppfattas som stenhårt. Det är antagligen detta </p><p>faktum som gör dig förvirrad... ;-))</p><p></p><p>That´s all kids!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 9938, member: 13863"] Hej Danne! Här skulle jag kunna skriva något mycket omfattande och intelligent men eftersom antagligen Hit Me just nu i detta ögonblick gör detta och otvivelaktigt kommer att överglänsa mig väljer jag istället att skriva kort och genialt. En skida uppfattas som mjuk om den lätt böjer sig. Vad som kan betraktas som lätt skiljer sig markant i uppfattning mellan en späd 50 kilos grabb och en muskulös 90 kilos man. Vad som hos vår man uppfattas som mjukt kan således av ovan nämnda ynglig uppfattas som stenhårt. Det är antagligen detta faktum som gör dig förvirrad... ;-)) That´s all kids! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hård
Tillbaka
Topp