Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hårda boots på "vanlig bräda"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hassel99" data-source="post: 497516" data-attributes="member: 90094"><p>Bräda: MLY Imperial 169cm</p><p>Bindning: Flow Pro-C BX modell</p><p>Skor: Nitro Team</p><p></p><p>Bräda o bindningar har några år på nacken men skorna köptes nya förra året och som sagt 1:a dagen med skorna var det helt underbart då det gick att svänga/carva ngt helt otroligt.</p><p></p><p>Jag är ute efter ngt som inte flexar så mkt som det jag har idag gör för att kunna köra hårdare och brantare carving. Om det är en kombination av bräda, skor, bindning och teknik vet jag inte men jag hade det jag är ute efter 1:a dagen med nya skorna.</p><p></p><p>Det som säkert påverkar det hela vid val av utrustning är att jag är 194cm o väger strax över 90kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hassel99, post: 497516, member: 90094"] Bräda: MLY Imperial 169cm Bindning: Flow Pro-C BX modell Skor: Nitro Team Bräda o bindningar har några år på nacken men skorna köptes nya förra året och som sagt 1:a dagen med skorna var det helt underbart då det gick att svänga/carva ngt helt otroligt. Jag är ute efter ngt som inte flexar så mkt som det jag har idag gör för att kunna köra hårdare och brantare carving. Om det är en kombination av bräda, skor, bindning och teknik vet jag inte men jag hade det jag är ute efter 1:a dagen med nya skorna. Det som säkert påverkar det hela vid val av utrustning är att jag är 194cm o väger strax över 90kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hårda boots på "vanlig bräda"
Tillbaka
Topp