Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hårda bud i Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 929297" data-attributes="member: 74439"><p>Nja, först och främst bör man nog avvakta och se vad som händer.</p><p>Sen ska man inte tro på allt som står i tidningen, det hela luktar som en "oskyldig svensk i utlandet"-snyfthistoria.</p><p>Den andra kvinnans stav fastnade alltså i hennes pjäxa i liften, varför behövde hon då slita sig loss? Hade det inte räckt med att bara stilla glida framåt tills de stannade och löst det då? Hur lyckas man slita sig loss så att den andra personen faller in i en stolpe och ådrar sig "komplicerade ledbands- och korsbandskador"?</p><p>Det är en del saker som jag inte riktigt får ihop i artikeln vilket får mig att som vanligt vara skeptisk tills jag har hört bägge sidor. Vållar man någon annan kroppsskada ska man naturligtvis ställas till svars för det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 929297, member: 74439"] Nja, först och främst bör man nog avvakta och se vad som händer. Sen ska man inte tro på allt som står i tidningen, det hela luktar som en "oskyldig svensk i utlandet"-snyfthistoria. Den andra kvinnans stav fastnade alltså i hennes pjäxa i liften, varför behövde hon då slita sig loss? Hade det inte räckt med att bara stilla glida framåt tills de stannade och löst det då? Hur lyckas man slita sig loss så att den andra personen faller in i en stolpe och ådrar sig "komplicerade ledbands- och korsbandskador"? Det är en del saker som jag inte riktigt får ihop i artikeln vilket får mig att som vanligt vara skeptisk tills jag har hört bägge sidor. Vållar man någon annan kroppsskada ska man naturligtvis ställas till svars för det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hårda bud i Österrike
Tillbaka
Topp