Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hårdare moderering på Freeride!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RickardmedlemCroy" data-source="post: 589157" data-attributes="member: 66362"><p>Jag håller med! Men jag tror inte att det är hårdare bedömning som krävs utan helt enkelt fler mods. Vad jag upplevt änsålänge finns det nog 4-5st, varav 3 lite mer aktiva. </p><p></p><p>Samtidigt är detta en sida där många har väldigt roligt också och med för mycket övervakning finns det kanske risk för att den där sköna glimten i ögat på freeride försvinner. </p><p></p><p>Jag tycker också det är sjukt jobbigt med 9 trådar med samma fråga varav kanske det finns 3 seriösa svar i en av dom och 2 i en annan och resten bara är skit som folk hävt ur sig för att dom inte orkar med fler trådar i samma ämne (precis som jag själv gör ibland när jag inte kan hålla inne min frustration). </p><p></p><p>Här tror jag att ***LÄS DETTA FÖRST*** grejen kommer fixa en del av problemet, men det kräver även fler moderatorer.</p><p></p><p>Men jag vill inte bli av med dom roliga trådarna som ger ett gott skratt varje dag man loggar in på freeride och bidrar till gemenskapen på sidan. Även om dom inte tillför någon vettig info över huvudtaget.</p><p></p><p></p><p>Sist men inte minst vill jag ha åldersgräns på att ladda upp videoklipp på freeride!</p><p></p><p>Är man tolv år och pro och gjort en sjukt grym edit får man väl be någon med åldern inne att ladda upp åt en. Eller möjligtvis att alla videoklipps som laddas upp av medlemmar som innehar en lägre ålder än 15 vintrar granskas innan dom kommer upp på sidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RickardmedlemCroy, post: 589157, member: 66362"] Jag håller med! Men jag tror inte att det är hårdare bedömning som krävs utan helt enkelt fler mods. Vad jag upplevt änsålänge finns det nog 4-5st, varav 3 lite mer aktiva. Samtidigt är detta en sida där många har väldigt roligt också och med för mycket övervakning finns det kanske risk för att den där sköna glimten i ögat på freeride försvinner. Jag tycker också det är sjukt jobbigt med 9 trådar med samma fråga varav kanske det finns 3 seriösa svar i en av dom och 2 i en annan och resten bara är skit som folk hävt ur sig för att dom inte orkar med fler trådar i samma ämne (precis som jag själv gör ibland när jag inte kan hålla inne min frustration). Här tror jag att ***LÄS DETTA FÖRST*** grejen kommer fixa en del av problemet, men det kräver även fler moderatorer. Men jag vill inte bli av med dom roliga trådarna som ger ett gott skratt varje dag man loggar in på freeride och bidrar till gemenskapen på sidan. Även om dom inte tillför någon vettig info över huvudtaget. Sist men inte minst vill jag ha åldersgräns på att ladda upp videoklipp på freeride! Är man tolv år och pro och gjort en sjukt grym edit får man väl be någon med åldern inne att ladda upp åt en. Eller möjligtvis att alla videoklipps som laddas upp av medlemmar som innehar en lägre ålder än 15 vintrar granskas innan dom kommer upp på sidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hårdare moderering på Freeride!
Tillbaka
Topp