Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hårdare moderering på Freeride!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskebulle" data-source="post: 589166" data-attributes="member: 91785"><p>Är det någon som har ett nummer på hur många medlemmar freeride har? Säkerligen behövs det fler mods för att kunna orka med den arbetsbörda som det är att rensa bort all skit och liknande som oundvikligen dyker upp. Till viss del så tycker jag det behövs 'hårdare' regler. Inte flashbackhårda, men tillräckligt för att folk ska tänka sig för innan de postar. Att posta på forumet är ju ett privilegie! </p><p></p><p>Jag tänker mig att man kan t.ex. ha en specifik tråd för att diskutera Armada JJ eller Rossi S7(exempelvis). Då vet modsen att alla trådar som ploppar upp om JJ kan lugnt raderas för att personen som postar inte har koll. Man kan även lättare modda de trådarna ifrån felaktig information och ha de som referens när folk "råkar" göra en ny tråd om ett gammalt och väl diskuterat ämne!</p><p></p><p>About OT-forumet.. det suger ju knappast upp de trådar jag syftar på, folk får för min del posta vad fan de vill där, många forum har ju en del som är mindre moddad och bara till för random skit. Hela idéen med ett OT-forum är riktigt bra, det bygger ett roligare community att hänga i.. Sen att fr.se's OT-del är ruggigt lam.. det är en annan sak.</p><p></p><p><strong>Skönt med en konstruktiv tråd!</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskebulle, post: 589166, member: 91785"] Är det någon som har ett nummer på hur många medlemmar freeride har? Säkerligen behövs det fler mods för att kunna orka med den arbetsbörda som det är att rensa bort all skit och liknande som oundvikligen dyker upp. Till viss del så tycker jag det behövs 'hårdare' regler. Inte flashbackhårda, men tillräckligt för att folk ska tänka sig för innan de postar. Att posta på forumet är ju ett privilegie! Jag tänker mig att man kan t.ex. ha en specifik tråd för att diskutera Armada JJ eller Rossi S7(exempelvis). Då vet modsen att alla trådar som ploppar upp om JJ kan lugnt raderas för att personen som postar inte har koll. Man kan även lättare modda de trådarna ifrån felaktig information och ha de som referens när folk "råkar" göra en ny tråd om ett gammalt och väl diskuterat ämne! About OT-forumet.. det suger ju knappast upp de trådar jag syftar på, folk får för min del posta vad fan de vill där, många forum har ju en del som är mindre moddad och bara till för random skit. Hela idéen med ett OT-forum är riktigt bra, det bygger ett roligare community att hänga i.. Sen att fr.se's OT-del är ruggigt lam.. det är en annan sak. [b]Skönt med en konstruktiv tråd![/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hårdare moderering på Freeride!
Tillbaka
Topp