Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hardboots till snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sailortrash" data-source="post: 1057390" data-attributes="member: 115785"><p>Hej</p><p></p><p>Denna tråd var precis vad jag letade efter, så jag spinner vidare med nästa logiska fråga (frågor):</p><p></p><p>Går dessa grejer att få tag på i Sverige? Hard boots för 3-4k är ju trevligt att prova innan köp T.ex..</p><p>Hur lång ska brädan vara och vilken flex? Jag ex väger ca 80 kg med utrustning och mäter 1.85. Jag har länge gått mot längre hårdare brädor, just för kantgreppet, men softboots går ju bara halvdant att carva i trots att mina är rätt stela...</p><p>Vad vill man ha? Ska man gå på race direkt, eftersom jag (antagligen de flesta som vill prov Carve) har bastekniken och lite lårmuskler redan..</p><p></p><p>Någon som har beggat att sälja, btw=)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sailortrash, post: 1057390, member: 115785"] Hej Denna tråd var precis vad jag letade efter, så jag spinner vidare med nästa logiska fråga (frågor): Går dessa grejer att få tag på i Sverige? Hard boots för 3-4k är ju trevligt att prova innan köp T.ex.. Hur lång ska brädan vara och vilken flex? Jag ex väger ca 80 kg med utrustning och mäter 1.85. Jag har länge gått mot längre hårdare brädor, just för kantgreppet, men softboots går ju bara halvdant att carva i trots att mina är rätt stela... Vad vill man ha? Ska man gå på race direkt, eftersom jag (antagligen de flesta som vill prov Carve) har bastekniken och lite lårmuskler redan.. Någon som har beggat att sälja, btw=) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hardboots till snowboard
Tillbaka
Topp