Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hardboots till snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sailortrash" data-source="post: 1144507" data-attributes="member: 115785"><p>Äldre brädor som brukar gå att hitta till låga priser har lite mer extrem stance. Detta gör ju också känslan lite mer extrem (tycker jag), men dessa brädor offrar mkt manöver i backen och är därför ingen höjdare i de populära blå backarna på sportlovet direkt....annars är de nice</p><p></p><p>en annan grej jag tänkt på är vilken radie de har. Min bräda har ganska kort (silberpfiel 168), och jag skulle gärna ha längre. Tycker det passar bättre på denna typ av bräda. </p><p></p><p>modernare brädor verkar ha lite mer normal stance, eller betydligt snällare iallafall, så det är nog lite mer allround. Nu för tiden kan man ju ha ganska kort bräda som ändå har en lång effektiv kant. Jag undrar om man inte egentligen klarar sig bra med ngn slags boardercross bräda, både för hard boots och soft boots..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sailortrash, post: 1144507, member: 115785"] Äldre brädor som brukar gå att hitta till låga priser har lite mer extrem stance. Detta gör ju också känslan lite mer extrem (tycker jag), men dessa brädor offrar mkt manöver i backen och är därför ingen höjdare i de populära blå backarna på sportlovet direkt....annars är de nice en annan grej jag tänkt på är vilken radie de har. Min bräda har ganska kort (silberpfiel 168), och jag skulle gärna ha längre. Tycker det passar bättre på denna typ av bräda. modernare brädor verkar ha lite mer normal stance, eller betydligt snällare iallafall, så det är nog lite mer allround. Nu för tiden kan man ju ha ganska kort bräda som ändå har en lång effektiv kant. Jag undrar om man inte egentligen klarar sig bra med ngn slags boardercross bräda, både för hard boots och soft boots.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hardboots till snowboard
Tillbaka
Topp