Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hardcase till Systemkamera att ha i ryggsäcken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 920099" data-attributes="member: 35223"><p>Jag måste ju fråga om du har känt på en F-stop ? </p><p></p><p>Min uppfattning som ägare av en F-stop är nämligen raka motsatsen till dina tankar ang skidfästa, isyxor osv. </p><p>Läs denna review. Många bra bilder. <a href="http://theskiphotographer.com/2010/11/03/check-f-stop-tilopa-bc-backpack-loka-satori/" target="_blank">http://theskiphotographer.com/2010/11/03/check-f-stop-tilopa-bc-backpack-loka-satori/</a> Skulle du sakna någon bild i Dans review får du höra av dig med ett specifikt önskemål så ska vi nog kunna lösa det. </p><p></p><p>Skulle du bo i närheten av Gävle får du gärna komma förbi och känna lite på min ryggsäck. </p><p></p><p>Jag har spenderat några år för att söka efter den perfekta ryggan när man har systemkameran med sig. Tyvärr är det bara att inse att om det ska fungerar med enkel hantering av framtagning av kameran, skydd och plats för övrig utrustning för en dag på berget så blir väskorna relativ klumpiga. :-(</p><p></p><p>Hittills har jag ägt Burton Zoom, Dakine Sequence och nu F-stop. Samt även pillat på de flesta andra fotoryggor som har rekomenderats för skidåkning/klättring/uteliv så jag känner lite att ändå har en rätt bra uppfattning om vad som fungerar. Aldrig har det känts så bra som med F-stop</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 920099, member: 35223"] Jag måste ju fråga om du har känt på en F-stop ? Min uppfattning som ägare av en F-stop är nämligen raka motsatsen till dina tankar ang skidfästa, isyxor osv. Läs denna review. Många bra bilder. [URL]http://theskiphotographer.com/2010/11/03/check-f-stop-tilopa-bc-backpack-loka-satori/[/URL] Skulle du sakna någon bild i Dans review får du höra av dig med ett specifikt önskemål så ska vi nog kunna lösa det. Skulle du bo i närheten av Gävle får du gärna komma förbi och känna lite på min ryggsäck. Jag har spenderat några år för att söka efter den perfekta ryggan när man har systemkameran med sig. Tyvärr är det bara att inse att om det ska fungerar med enkel hantering av framtagning av kameran, skydd och plats för övrig utrustning för en dag på berget så blir väskorna relativ klumpiga. :-( Hittills har jag ägt Burton Zoom, Dakine Sequence och nu F-stop. Samt även pillat på de flesta andra fotoryggor som har rekomenderats för skidåkning/klättring/uteliv så jag känner lite att ändå har en rätt bra uppfattning om vad som fungerar. Aldrig har det känts så bra som med F-stop [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hardcase till Systemkamera att ha i ryggsäcken
Tillbaka
Topp