Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hårdhet/flex på Thirtytwo exus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sCaz" data-source="post: 588799" data-attributes="member: 92637"><p>Undra om det inte var Exus jag provade på Moyo när jag köpte mina Lashed. Om det är samma så var ett par boots som iallafall på min fot kändes HELT fel. Ett tips just för boots är att knalla ner på en butik och prova ett gäng, även om du kanske i slutändan beställer på nätet. Snöra åt fullt med båda dojor och gå runt och skicka ett par sms eller surfa på nätet en stund.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sCaz, post: 588799, member: 92637"] Undra om det inte var Exus jag provade på Moyo när jag köpte mina Lashed. Om det är samma så var ett par boots som iallafall på min fot kändes HELT fel. Ett tips just för boots är att knalla ner på en butik och prova ett gäng, även om du kanske i slutändan beställer på nätet. Snöra åt fullt med båda dojor och gå runt och skicka ett par sms eller surfa på nätet en stund. Mvh Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hårdhet/flex på Thirtytwo exus?
Tillbaka
Topp