Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hårdhet på bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nizzon" data-source="post: 426012" data-attributes="member: 83511"><p>Jag slog till på ett par Nitro Blackhawk, fick dom idag, verkar grymma!</p><p>Men ja, som vanligt när man köper saker över nätet så går det ju åt pipan.</p><p>Skorna är för breda för bindningen fram i tåna. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p><p></p><p>Jag har ett par Forum Team skor, storlek 10,5. (1 storlek för stor)</p><p>Bindningen jag köpte skulle passa upp till 11,5 så man trodde ju det var lugna puckar.</p><p>Så fel man hade. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nizzon, post: 426012, member: 83511"] Jag slog till på ett par Nitro Blackhawk, fick dom idag, verkar grymma! Men ja, som vanligt när man köper saker över nätet så går det ju åt pipan. Skorna är för breda för bindningen fram i tåna. :( Jag har ett par Forum Team skor, storlek 10,5. (1 storlek för stor) Bindningen jag köpte skulle passa upp till 11,5 så man trodde ju det var lugna puckar. Så fel man hade. :( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hårdhet på bindning?
Tillbaka
Topp