Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
"hårdrock-juniorskidor"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 69519"><p>Tjenna!</p><p></p><p>Nu är en sann snowboardkille inne på skidvägen och nosar... Syrran fick nya skidor och istället för att kasta hennes gamla "Blizzard J-carving" så lag jag beslag på dom... SKratta inte nu. Har åkte faktiskt skidor för ca 8år sen (då jag var 9nånting) och lyckades rätt så bra på hennes 150cm långa skidor. Dom är fula, repiga coh dålig "carve" på dom (eller vad det heter). Men jag vill ändå åka lite på dom. Men eftersom alla dom duktiga pojkarna har twins så vill jag också ha det. Har "twintippat" ett par skidor förut. Men då var det inte så att skidorna är byggda på den där "skum-konstruktionen". Hur fan böjjer jag skidorna då? Spelar ingen roll om dom spricker lite eller så. Så länge jag kan åka lite grann tills säsongen är slut. Vill lära mig raila lite, hoppa lite och åka på assfallt... Funderar på att köpa ett par "seriösa" skidor till nästa säsong. Men då måste jag ju iaf kunna lite =)</p><p></p><p>Kan någon hjälpa denna ungdom som så gärna vill åka skidor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 69519"] Tjenna! Nu är en sann snowboardkille inne på skidvägen och nosar... Syrran fick nya skidor och istället för att kasta hennes gamla "Blizzard J-carving" så lag jag beslag på dom... SKratta inte nu. Har åkte faktiskt skidor för ca 8år sen (då jag var 9nånting) och lyckades rätt så bra på hennes 150cm långa skidor. Dom är fula, repiga coh dålig "carve" på dom (eller vad det heter). Men jag vill ändå åka lite på dom. Men eftersom alla dom duktiga pojkarna har twins så vill jag också ha det. Har "twintippat" ett par skidor förut. Men då var det inte så att skidorna är byggda på den där "skum-konstruktionen". Hur fan böjjer jag skidorna då? Spelar ingen roll om dom spricker lite eller så. Så länge jag kan åka lite grann tills säsongen är slut. Vill lära mig raila lite, hoppa lite och åka på assfallt... Funderar på att köpa ett par "seriösa" skidor till nästa säsong. Men då måste jag ju iaf kunna lite =) Kan någon hjälpa denna ungdom som så gärna vill åka skidor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
"hårdrock-juniorskidor"
Tillbaka
Topp